Godziny pracy urzędu

Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Ochota
02-021 Warszawa, ul. Grójecka 17a,
telefon: 22 578 35 00

Identyfikator Terytorialny Dzielnicy 146506 8

Godziny pracy urzędu:

  • Poniedziałek: 8.00-18.00
  • Wtorek-Piątek: 8.00-16.00
     

Dyżury wydziałów i delegatur: w poniedziałek do godziny 18.00 mają dyżur następujące komórki:

Kasy urzędu czynne są w godzinach:

  • poniedziałek-wtorek-piątek: 8.00 - 16.00


Obsługa każdej zgłaszanej sprawy wymaga określonego czasu, w wielu przypadkach jest to nawet kilkadziesiąt minut (np.: rejestracja pojazdu, wpis do ewidencji działalności gospodarczej, zameldowanie czy zgłoszenie nieruchomości do opodatkowania może trwać nawet godzinę). W związku z tym uprzejmie prosimy o uwzględnienie czasu niezbędnego do załatwienia sprawy w godzinach pracy urzędu.

Serdecznie dziękujemy!