null

XXV Sesja Rady Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy

Drukuj otwiera się w nowej karcie

W imieniu Przewodniczącego Rady Dzielnicy Ochota Krzysztofa Wojciechowskiego zapraszamy na XXV Sesję Rady Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy w dniu 13 października 2021 r.

 

Sesja została zwołana na 13 pażdziernika 2021 r. na godz. 18.00 w trybie zdalnym.

Obrady można będzie śledzić poprzez transmisję online:

Sesja kurierwarszawski.tv

KOMUNIKAT

W związku z koniecznością przeciwdziałania zakażeniom i zapobieganiu rozprzestrzeniania się zakażenia wirusem SARS-CoV-2 rekomendujemy Państwu rezygnację z bezpośredniego uczestnictwa w sesji Rady Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy oraz korzystanie z relacji on-line.

Link:  http://kurierwarszawski.tv/OCHOTA/indexOCHOTA.html

Osoby chcące uzyskać wstęp na posiedzenie sesji zdalnej lub chcące zabrać głos w trakcie posiedzenia sesji zdalnej proszone są o przesłanie zgłoszenia najpóźniej w dniu sesji do godz. 12.00 na adres mailowy: ochota.wor@um.warszawa.pl. Zgłoszenie chęci zabrania głosu powinno zawierać czytelne imię i nazwisko oraz numer punktu porządku obrad, którego będzie dotyczyło wystąpienie.

Mieszkańcy mogą również zgłaszać mailowo pytania dotyczące projektów uchwał zawartych w porządku obrad na adres mailowy:  ochota.wor@um.warszawa.pl.

W dniu sesji otrzymacie Państwo link do zdalnego posiedzenia komisji.

Jednocześnie Wydział Obsługi Rady Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy informuje, że zgłoszenie się do debaty jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych w postaci: imienia, nazwiska, nazwy reprezentowanej organizacji, adresu mailowego i /lub numeru telefonu w związku z procesem zapisania się celem zabrania głosu w debacie. W przypadku braku odmiennej deklaracji zgłaszającego  zgłoszenie się do debaty jest także równoznaczne z wyrażeniem zgody na upublicznienie danych osobowych w zakresie imienia, nazwiska, nazwy reprezentowanej organizacji, a w przypadku udziału w sesji także wizerunku i treści wypowiedzi.

Informujemy również, że jeśli faktycznie weźmie Pani/Pan udział w sesji będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w postaci: imienia, nazwiska, nazwy reprezentowanej organizacji, wizerunku oraz treści wypowiedzi na podstawie przepisów prawa w celu udokumentowania przebiegu obrad sesji.

Załączniki: