ul. Grójecka 17A, Warszawa
tel.: 22 443 97 00
fax: 022 57 83 553
www: zobacz stronę
e-mail: ochota.wom@um.warszawa.pl
Naczelnik
Piotr Kozicki
Zakres działań:
Do zakresu działania Wydziału Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Ochota należy w szczególności:
- zapewnienie bezpośredniej obsługi klientów, w tym:
- przyjmowanie, w zakresie swojej właściwości miejscowej i rzeczowej, pism, w tym: podań, skarg, wniosków oraz wniosków o udostępnienie informacji publicznej,
- sortowanie i przekazywanie przyjętych pism do odpowiednich komórek organizacyjnych Urzędu,
- udostępnianie formularzy i wzorów pism,
- udzielanie informacji o organach właściwych oraz o trybie i procedurach rozpatrywania spraw oraz niezbędnej treści wniosku, podania, pisma lub załącznika,
- gromadzenie i udzielanie informacji na temat stanu kierowanych spraw, w szczególności na temat stanu realizacji spraw pod względem przestrzegania terminów i procedur,
- wydawanie zaświadczeń i innych dokumentów;
- prowadzenie ewidencji korespondencji oraz monitorowanie terminowości rozpatrywania spraw wszczętych przez przyjęte pisma przez odpowiednie komórki organizacyjne Urzędu;
- przygotowanie bieżących i okresowych informacji, sprawozdań i analiz w zakresie swoich zadań;
- opracowanie propozycji doskonalenia zasad i procedur obsługi klientów;
- wdrażanie, w zakresie swoich zadań, projektów doskonalenia zasad i procedur obsługi klientów;
- przyjmowanie zgłaszanych przez mieszkańców interwencji i przekazywanie do odpowiednich komórek organizacyjnych Urzędu lub innych właściwych do rozpatrzenia sprawy instytucji.
Godziny pracy:
- Poniedziałek- 8.00-18.00
- Wtorek-Piątek- 8.00-16.00